Általános Szerződési Feltételek

Üzemeltetők adatai:

Cégnév: Tóth Lászlóné
Saját őstermelői tevékenységből származó termékek: chilis savanyúságok, chilikrémek, örlemények, chilis olajok
Székhely: 2400 Dunaújváros, Kallós Dezső u. 14 2/3.
Adószám: 51359106-1-27
Bankszámlaszám: OTP Bank 11773085-00060633-00000000
Elérhetőség: info@chabo.hu
Telefon: +36 30/777-97-70

Cégnév: Vitmann Renáta
Saját őstermelői tevékenységből származó termékek: chutneyk, szörpök, lekvárok
Székhely: 2422 Mezőfalva, Zrínyi Miklós u. 3.
Adószám: 53695071-1-27
Elérhetőség: info@chabo.hu
Telefon: +36 30/854-15-29

Tárhelyszolgáltató adatai:

Cégnév: Rackhost Zrt.
Székhely: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.
Adószám: 25333572-2-06
Elérhetőség: info@rackhost.hu
Telefon: +36 1 445 1200

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A weboldal saját őstermelői tevékenységből származó chilis savanyúságokat, chilikrémeket, örleményeket, chilis olajokat (Tóth Lászlóné)  chutney-kat, szörpöket, lekvárokat (Vitmann Renáta) forgalmaz.

A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek online, a megrendelőlapon keresztül rendelhetőek és termelői vásárokon megvásárolhatóak.

Az árak a házhozszállítás költségét nem tartalmazzák.

Átvehetők házhozszállítással, utánvéttel. Áraink ÁFA-mentesek, kistermelői tevékenységet folytatunk, AAM kategóriában (Alanyi Adómentes).

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A vásárlás során a felhasználó, ha a megrendelőlap szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a megrendelőlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti magyar nyelvű szerződés jön létre az Szolgáltató (Tóth Lászlóné, Vitmann Renáta) és a Weboldal felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Weboldal szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

 

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Weboldal oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató (Tóth Lászlóné, Vitmann Renáta) között. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra a magyar jogrend irányadó.
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Weboldal elektronikus formában, automatikusan tárolja.

 

Vásárlás

A Vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.

Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen!

A megrendelés folyamata

  1. A termék adatlapján vagy a Rendelés menüpontban válassza ki a rendelni kívánt mennyiséget. Ügyeljen a pontos mennyiségek megadására.
  2. A termékek végénél láthatja a fizetendő összeget, melyet utánvétkor a futárnak kell fizetnie.
  3. Ha minden kiválasztott terméknek megadta a helyes mennyiségét kérem töltse ki a „Kinek és hova küldjük” mezőt. Kérem ügyeljen a pontos adatok megadására, mert a csomag feladásánál ezeket az adatokat fogjuk felhasználni.
  4. A következő mező a „Kinek írjuk a számlát”. Itt két módot választhat:
    1. ha a szállítási név és a számlázási név azonos: használja a másolás gombot, majd ha szükséges adja meg az adószámát.
    2. ha a szállítási név és a számlázási név eltér: a szükséges mezőket értelemszerűen ki kell tölteni.
  5. Bármi üzenete van a szállítással kapcsolatban, kérem, a „Megjegyzés” rovatba beírni.
  6. A jelölőnégyzet megjelölésével elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget.
  7. Ezt követően a „Rendelés elküldése” gombra kattintva küldje el rendelését.
  8. A rendelés akkor válik élővé, ha a megadott e-mail címre a rendelést visszaigazoló email megérkezik.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-től 16 óráig történik. Ezen időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A rendelésével kapcsolatban rdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Adatbeviteli hibák javítása

A vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig bármikor lehetősége van a javítani kívánt mező átírásával.

A rendelés leadását követően a megrendeléssel kapcsolatos adatokat, a félreértés elkerülése végett, javítani csak írásban lehet.

 

Szállítási díjak

A szállítási díjat a rendelés értéke illetve fizetési módja határozza meg:

  • Utánvétes szállításnál: GLS futárszolgálattal 990 Ft. 15.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes.
  • Külföldi szállítás esetén a GLS futárszolgálat külföldi díjszabása irányadó.

A csomagokat a GLS futárszolgálat 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A fizetés történhet:

  • Készpénzben (utánvéttel). A szállítást végző futárnak kell az áru ellenértékét kifizetni.
  • Banki átutalással: OTP Bank 11773085-00060633-00000000 számlára történő átutalással.
    Ne banki befizetés legyen, hanem átutalás. A közlemény rovatba feltétlenül tüntesse fel a rendelő nevét, címét.

 

Elállás joga

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Tóth Lászlóné, Vitmann Renáta köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.

Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd: A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.

 

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelő nevére és címére.  Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül teheti meg.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta:

  1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
    Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
    (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
    Címzett:1
    Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2
    Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3

A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

1 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

3 A megfelelő jelölendő

A vásárló nem köteles a mintadokumentumot felhasználni. Más formát is választhat. A lényeg, hogy a beküldött nyilatkozatból kiderüljenek a vásárló (a weboldal kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges) adatai, a vásárlás időpontja és a termék beazonosítható legyen.

 

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított egy éven belül érvényesítheti.
E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Adatkezelés

A részletes adatvédelmi nyilatkozat ezen a linken olvasható.

Az weboldal használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

A weboldal böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak.

A weboldal  rendszerének használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti.

A Felhasználó a személyes adatainak törlését, vagy módosítását, illetve adatkezeléssel kapcsolatos információkat az alábbi módon kérheti:

Címzett: Tóth Lászlóné
Postai cím: 2400 Dunaújváros, Kallós Dezső u. 14 2/3.
Elérhetőség: info@chabo.hu

Címzett: Vitmann Renáta
Postai cím:2422 Mezőfalva, Zrínyi Miklós u. 3.
Elérhetőség: info@chabo.hu

 

Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

Szerzői jogok

A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

 

Jogérvényesítési lehetőségek

A Szolgáltató minden esetben arra törekszik, hogy az esetlegesen felmerülő vitás kérdéseket békés úton rendezze. 

 

Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Kapcsolattartó: Tóth Lászlóné
    Elérhetőség: info@chabo.hu
    Telefon: +36 30/777-97-70
  • Kapcsolattartó: Vitmann Renáta
    Elérhetőség: info@chabo.hu
    Telefon: +36 30/854-15-29

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát 

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 12.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja. 

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület. Panasz esetén a Szolgáltatónak békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettsége van. A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy az Ügyfél a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A panasz békés rendezése céljából a Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat az Üzemeltető székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Online vitarendezés. Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat. 

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

 

Egyéb rendelkezések

A weboldal használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja. 

 

Kelt: Mezőfalva, 2017. október 30.

 

Jelen ÁSZF letölthető: 171030_chabo_altalanos-szerzodesi-feltetelek.pdf